رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل خبر داد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل گفت: در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح روستا تعاون در سطح 56 روستای این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۵۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 13 November 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مجتبی زاده میر با بیان اینکه اجرای این طرح به تازگی آغاز شده است، گفت: روستاهای هدف اجرای طرح روستا تعاون بر اساس کار مطالعاتی مشخص شده و قرار است این طرح در سطح ٥٦ روستای منطقه سیستان به جز زهک اجرا شود.

وی افزود: دولت بر اساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری مصوب مجلس شورای اسلامی، با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی  و با اعطای تسهیلات به‌ صورت قرض‌الحسنه اقدام به ایجاد طرح ملی تعاون روستایی کرده است.

زاده میر خاطرنشان کرد: تسهیلات ارائه شده در این طرح نزد بانک‌های کشاورزی، پست بانک و توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری به شرکت های تعاونی به دنبال ایجاد اشتغال در روستاها می باشد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل با تاکید بر اینکه اجرای طرح های اینچنینی، زمینه های رشد و توسعه روستاها را در بردارد و حتی می تواند عاملی برای مهاجرت معکوس باشد افزود: علاقمندان و بویژه روستائیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار