استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران استان گفت: سپاه نمادی از غیرت، مقاومت و ایستادگی است و امروز باید با تعقل، مودت و همدلی در جبهه خدمت به مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۲۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 15 November 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سید دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندهان و رده های مختلف سپاه پاسداران سیستان‌وبلوچستان در محل استانداری إظهار داشت همرزمان شهیدمان برای این انقلاب جانفشانی کردند و ما که بازمانده آن دوران هستیم وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.

 وی با بیان اینکه سپاه در همه ی ماموریت های خود در کشور موفق بوده، إظهار داشت: امروز عصر اعتدال و تدبیر است و همه وظیفه داریم این رسالت سنگین را به نحو شایسته به پیش ببریم
استاندار با اشاره به مشکلات ، کمبودها و مطالبات مردم استان برای تسریع در روند توسعه، سیستان و بلوچستان را یک نقطه مهم و استراتژیک دانست و تصریح کرد در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات استان همکاری و همراهی همه ی نهاد ها و سازمان ها ضروری است.
در این دیدار سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و سردار معروفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان هم آمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر در راستای توسعه ، محرومیت زدایی استان  در کنار توجه به مباحث مربوط به تامین امنیت  اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار