کد خبر: ۵۲۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 16 November 2017
     شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: رها سازی فاضلاب شهری توسط خانوارها و حفاری های برخی از دستگاهها در معابر و آسفالت خیابان ها بزرگترین معضل این شهرداری است.

عبدالمجید تمندانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید مشترک خود با اعضای شورای اسلامی شهر خاش از سطح شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه برخی از خانوارها بدون در نظر گرفتن مسائل بهداشتی فاضلاب های منزلشان را بر روی معابر و خیابان های تازه آسفالت شده رها سازی کرده و سبب تخریب آن می شوند.
وی بیان کرد: پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر خاش با رعایت عدالت محله ای و بر مبنای اعتبارات مصوب شهرداری انجام می شود.
وی افزود: هم اینک نیروها و ماشین آلات شهرداری در نقاط مختلف شهر مستقراند و کارگاههای خدمت رسانی و عمرانی شهری نیز در حال فعالیت است.
شهردار خاش گفت: کار زیرسازی، جدول گذاری و آماده سازی برای آسفالت معابر در بلوار امام رضا (ع) و بلوار بهداشت، میدان قلعه حیدرآباد، خیابان شهید لکزایی، وحدت، محله خلیل آباد، خیابان باهنر، یادگار، سرداران بلوچ، پارک اردوگاه، کوچه تقوا، شهریار، کوچه حوزه علمیه و غیره در حال انجام است.
تمندانی اظهار داشت: شهرداری خاش افزون بر هزار تن قیر خریداری کرده که تا پایان سال بخش زیادی از معابر شهری آسفالت خواهند شد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: برای ارائه خدمات به شهروندان، کمک به اجرای پروژه ها و رعایت محله ای همکاری شهروندان با شهرداری ضروری است.
عید محمد قلندرزهی اظهار داشت: در نقاط مختلف شهر خاش کارها و خدمات شهرداری قابل لمس است.
رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری خاش با کمترین درآمد و اعتبار در حال کار و فعالیت است.
بهزاد بهادری اظهار داشت: شهرداری خاش با وجود کمبود امکانات و نیرو به خوبی در حال ایفای نقش است.
وی افزود: در مناطق مختلف شهر خاش بر حسب زمان بندی کار می شود و قطعا عدالت در دستور کار شهرداری برای زیبا سازی و آسفالت معابر است.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار