کد خبر: ۵۲۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 17 November 2017
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از خادمان عرصه کتاب وکتابخوانی گفت: در 3سال گذشته حدود 300ملیون تومان بن تخفیف کتاب بین مردم در استان توزیع شده است که باید میزان این یارانه تخفیف به کتاب برای اشتیاق مردم به کتابخوانی افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان جمشبد نژاد، در ادامه افزود: به 9000 کتاب در سطح استان پرداخت یارانه داشته ایم که در این زمینه باید از فرهنگ کتاب وکتابخوانی برای پیشرفت کشور واستان کمک بگیریم.

جمشید نژاد گفت: نگاه اسلام به کتاب وکتاب خوانی بسیار خوب بوده است و در این زمینه ماهم که خود را مسلمان مینامیم باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: با تغییر نگاه جامعه با ایجاد فرهنگ کتاب وکتابخوانی می توانیم نگاه تازه و جدیدی را برای پیشرفت در کشور ایجاد کنیم.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به اینکه باید به محصول کتاب وکتابخوانی توجه کنیم گفت: باید بستر را برای نخبگان کتابخوان در استان ایجاد کنیم و انها را مورد حمایت قرار دهیمم

وی خاطرنشان کرد: باید توجه مان را برای پیشرفت نواوری اموزشی در مجتمع ها و مدارس برای ایجاد فرهنگ کتاب و کتابخوانی گسترش دهیم چون مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی اموزش دیده و کتابخوان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار