کد خبر: ۵۲۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 19 November 2017

    همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان یکپارچه غرق در ماتم و عزا شد.

 



به گزارش ایرنا شیفتگان و ارادتمندان اهل بیت (ع) در شهر میزبانان ولایت با سیاه ‌پوش کردن فضای شهر و روستاها، سردرب مساجد، اماکن متبرک و دیگر مکان‌ها، محافل مذهبی و همچنین اجتماع در این مکان‌ها در غم و اندوه شهادت امام رضا (ع) عزاداری کردند.
عزاداران امام مهربانی ها از شب گذشته تا امروز با برپایی آیین‌های مختلف عزاداری و سخنرانی عشق و ارادت وافر خود را به امام رضا (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز داشتند.
عزاداران ایرانشهری صبح امروز با حضور در مساجد و حسینیه ها با قرائت زیارت عاشورا در قالب دسته‌ جات سینه ‌زنی و عبور از خیابان‌های اصلی شهر همنوا با نوحه ‌سرایان به سوگواری و عزاداری پرداختند.
مردم ولایتمدار ایرانشهر در سالروز شهادت هشتمین اخبر تابناک امامت و ولایت ندای لبیک یا رضا و یا رضا و یا رضا را در خیابان های این شهر طنین انداز کردند و عشق و ارادتشان به خاندان عصمت و طهارت (ع) را به نمایش گذاشتند.
عشاقان و ارادتمندان به امام رضا (ع) با برپایی ایستگاه های صلواتی و پخت و توزیع نذری و پذیرایی از عزاداران، به ساحت مقدس آن امام همام ابراز ارادت کردند.
ایرانشهر به سبب تبعید رهبر معظم انقلاب از سوی رژیم ستم شاهی و میزبانی مردم از ایشان به شهر میزبانان ولایت مشهور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار