فرمانده انتظامی دلگان خبر داد
فرمانده انتظامي شهرستان "دلگان"، از دستگيري قاتل به همراه همدستانش در کمتر از 10 روز پس از وقوع قتل در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 24 November 2017

سرهنگ غلامعلي قنبري گفت: در پي کسب خبري مبني بر قتل مردی 35 ساله بر اثر شلیک گلوله به قفسه سینه در يکي از مناطق حاشیه ای شهرستان دلگان، موضوع دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.  
وي تصريح کرد: با توجه به تحقيقات اوليه، کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و پليسي، پس از هماهنگي با مقام قضائي توانستند در کمتر از 10 روز، محل اختفاي قاتل و 2 همدستش را شناسايي و آنها را طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.  
سرهنگ قنبری با بيان اينکه دليل قتل، دلایل شخصی و مالی بوده، تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی، جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان دلگان در پایان خاطر نشان کرد: همکاري و همراهي شهروندان با پليس در به دست آمدن موفقيت در ماموريت هاي مختلف بسیار تاثيرگذار است و بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک موضوع را بلافاصله از طريق سامانه 110 اطلاع رسانی کنند.
در خبری دیگر فرمانده انتظامي شهرستان دلگان از دستگيري قاتل فراري بعد از گذشت سه ماه، توسط پليس اگاهي اين شهرستان خبر داد.  
سرهنگ قنبری از دستگیری قاتلی دیگر در دلگان خبر داد و گفت با تلاش ماموران اداره جنايي پليس آگاهي این فرماندهی، قاتل فراري که از سه ماه پيش به اتهام قتل مردی میانسال تحت تعقيب بود، دستگير شد.
اين مقام ارشد انتظامي تصریح کرد: در اواسط مرداد ماه سال جاري در پي وقوع يک فقره قتل و احراق منزل شخصي مقتول، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اداره جنايي پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از دو ماه تلاش شبانه روزي و کار اطلاعاتي در نهايت محل اختفاي متهم در يکي از روستاهاي تابعه شهرستان را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه با هماهنگی قضائی متهم را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي دلگان در پايان با اشاره به اعتراف متهم به قتل به دلایل شخصی و ضمن تقدير از همراهي خوب مردم در دستگيري اين متهم، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد مجرمان و افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف پليد خود دست يابند.
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دلگان از توابع ایرانشهر و شامل شهر گلمورتی،  دهستانهای گنبد علوی، دلگان و هودیان و بخش جلگه هاشم می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار