فاز نخست توسعه بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح و کلنگ ساخت نیروگاه تولید برق و بخار شهرک پتروشیمی مکران، احداث مخازن نگهداری فراورده های پتروشیمی و تجهیزات تخلیه و بارگیری، احداث آب شیرین کن شهرک پتروشیمی مکران و احداث واحد پتروشیمی آریا با حضور رئیس جمهوردر هفته آتی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 27 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان فاز نخست توسعه بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح و کلنگ ساخت نیروگاه تولید برق و بخار شهرک پتروشیمی مکران، احداث مخازن نگهداری فراورده های پتروشیمی و تجهیزات تخلیه و بارگیری، احداث آب شیرین کن شهرک پتروشیمی مکران و احداث واحد پتروشیمی آریا با حضور رئیس جمهوردر هفته آتی انجام خواهد شد.
روحانی در یازدهمین دوره ریاست جمهوری 2 مرتبه به چابهار سفر نمود و این نخستین سفر وی در دوازدهمین دوره ریاست حمهوری به شهر چابهار است.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مکران بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار