جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، از دستگیری سارقی که خودرو تویوتا هایلوکس را در استان کرمان سرقت کرده بود و در شهرستان خاش تردد می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 28 November 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرگرد احمد سنگبری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو تویوتا هایلوکس در سطح شهر کرمان و اطلاع از متواری شدن سارق به شهرستان خاش و همچنين با توجه به حساسيت موضوع، پیگیری و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران در پي گشت زني هاي هدفمند در سطح شهرستان خاش به يک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک که در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد، خودرو مذکور سرقتي است بنابراين بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر کردند که راننده خودرو به محض مشاهده خودرو گشت پليس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران، خودرو مذکور متوقف و به همراه راننده آن جهت تحقيقات تکميلي به پلیس آگاهی منتقل شد.  
سرگرد سنگبری ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که خودروي مذکور را از يکي از مناطق شهرستان کرمان به سرقت برده و خودرو را به شهرستان خاش به منظور اوراق قطعات منتقل کرده است .
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاش در پايان گفت: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار