کد خبر: ۵۳۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 02 December 2017
     وزیر نیرو گفت: 155 روستای سیستان وبلوچستان در سفر روز شنبه رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت از نعمت برق بهره مند می شوند که 41 روستا با اعتبار بیش از 11 میلیارد تومان در شهرستان سراوان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان روز شنبه در جمع مردم سراوان گفت: با گذشت کمتر از یک ماه از مسئولیتم به عنوان وزیر 2 سفر به استان‌های مرزی خوزستان و سیستان و بلوچستان داشته ام.
وی افزود: امیدوارم با کمک همکاران در وزارت نیرو بتوانیم در هر دو بخش آب و برق به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم و منشا تغییر وتحول و حرکت به سمت جلو باشیم.
وزیر نیرو اظهار داشت: در بخش آب مهمترین اولویت مهار روان آب‌های مرزی است تا بتوانیم با مهار روان آبها ماموریت و مسئولیت خود را در این منطقه به خوبی ایفا کنیم.
وی با اشاره به محرمیت های تاریخی سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم با کمک و مشارکت مردم منطقه در زمینه رفع محرومیت موفقیت های خوبی حاصل شود.
اردکانیان ادامه داد: ادامه روند خشکسالی در منطقه و ایران امکان کشاورزی را محدود کرده است اما باید از سایر ظرفیت هایی که در منطقه و استان وجود دارد بهره برد و آنها را به فعلیت و شکوفایی رساند.
وی گفت: اصلی ترین ظرفیت در شهرستان سراوان برای رسیدن به فعلیت نیروی انسانی و ارتقای سطح آموزشی منطقه است.
وی افزود: یکی از مهمترین خواسته های مسئولان ارتقای مجتمع آموزش عالی سراوان به دانشگاه بود که دارا بودن 80 درصد دانشجوی بومی می تواند موجب ارتقای شاخص های آموزشی شود که این مساله در هیات وزیران و مصوبات سفر به استان به عنوان خواسته مردم مطرح خواهد شد.
وی گفت: با تاکیدات ریاست جمهوری همه مسائل و مشکلات به صورت جامع و مدون مطرح و پیگیری خواهد شد.
به گزارش ایرنا دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی به اتفاق اعضای هیات دولت روز شنبه برای سفری 2 روزه وارد زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد.
رئیس جمهوری در این سفر به شهرهای زاهدان و چابهار نیز سفر خواهد کرد و شماری از وزرا نیز به سایر شهرهای استان سفر می کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
به حق چیزهای ندیده !!!
شما همین بغل گوش زاهدان رو برق بدید بقیه پیشکش. ما اهالی روستای سیادک با جمعیت 1000 خانواری برق نداریم خدا به داد بقیه مناطق روستایی برسه . چقد دروغ به خورد ملت می دهید؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
برق سیادک واقعا معضل شده، پدر مردم و یخچال و تلویزیون و همه چیزای برقی درومده، ولتاز اونقدر میاد پایین که بعیده با گرفتن سیم ها در دست برق گرفتگی رخ بده. بابا جان یه پاسخی، جوابیه ای ، بیانیه ای، تکذیبیه ای چیزی منتشر کنید، چیه اینقدر بی تفاوتید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار