کریم شافعی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران از تلاش های صورت گرفته در جهت حفظ سلامت محیط زیست تقدیر بعمل آورد و خواهان ادامه این فعالیت ها شد.
کد خبر: ۵۳۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 04 December 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، شافعی در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران گفت امروزه همگان به مشکلات و معضلات ناشی از عدم رعایت مسایل زیست محیطی واقف هستند و نباید سلامت محیط زیست که میراث آیندگان است را به مخاطره بیاندازیم.

معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد متاسفانه در مناطقی مثل ماهشهر و عسلویه، مسایل زیست محیطی به خوبی رعایت نگردید و امروز شاهد لطمات جبران نشدنی این سهل انگاری ها هستیم؛ به گونه ای که کارشناسان معتقدند در صورتی که بخواهیم مردم این مناطق را از اماکن آلوده دور سازیم به 3000 میلیارد تومان بودجه نیاز است که عدد بزرگی است.

وی تلاش های صورت گرفته در خصوص مطالعات زیست محیطی و رعایت الزامات و استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست را ستودنی دانست و گفت خوشبختانه این موارد در شهرک پتروشیمی مکران به خوبی رعایت شده است و امیدواریم این سطح از تعامل با سازمان و پایبندی به استانداردها و الزامات زیست محیطی ادامه یابد.

در ابتدای این بازدید که نیره پور ملایی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و اشرفعلی حسینی رئیس اداره محیط زیست چابهار نیز حضور داشتند، جهانبخش جعفری رئیس سایت شهرک پتروشیمی مکران توضیحاتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته و در دست اقدام ارائه نمود.

برچسب ها: پتروشیمی مکران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار