کد خبر: ۵۳۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 09 December 2017
    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت با پیگیری های به عمل آمده به عضویت شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای درآمد.

حسینعلی سارانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توسعه بازار اقتصادی و فعالیت های دانش محور و فن آور محور از مزایای راه اندازی شورای هماهنگی فن بازار محسوب می شود.
وی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان پس از عضویت در این شورا برنامه های متنوعی در دستور کار دارد.
وی خاطر نشان کرد: استقرار پارک علم و فناوری در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه از جمله این برنامه ها به شمار می رود.
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان هم اکنون دارای 27 شهرک و ناحیه صنعتی با گستره چهار هزار و 363 هکتار با امکانات زیر بنایی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 590 هکتار از این زمین ها به کار آفرینان و سرمایه گذاران واگذار شده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
این استان از 2 حوزه سیستان در شمال استان شامل شهرستان های زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و بلوچستان در جنوب با شهرستان های خاش، ایرانشهر، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، چابهار و کنارک تشکیل شده است.
شهرستان های زاهدان و میرجاوه نیز در مرکز این استان واقع شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار