مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه سیستان و بلوچستان از شنبه همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳ 16 December 2017
 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مهرداد جهاندیده افزود: جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه  هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن از 25 آذر تا 25 دی ماه سال جاری خواهد بود گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

جهاندیده زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه را دهه فجر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبین استانی؛ منتخبین‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار