رئیس پلیس موادمخدر سیستان و بلوچستان:
رئیس پلیس موادمخدر استان از کشف محموله سنگين یک تن و 777 کیلوگرمی مواد افيونی توسط جان برکفان نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 24 December 2017

سرهنگ محمدرضا نصیری گفت: یگان های عملیاتی پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان در اقدامي اطلاعاتي با ردزني هاي گسترده به سرنخ هايي از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه آشار در محور مهرستان- سرباز دست يافتند.
وی افزود: پس از تكميل تحقيقات پوششي و نامحسوس، یگان های عملياتی پليس موادمخدر در شهرستان مهرستان با نيابت قضائي به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد افيوني و دستگیری 5 قاچاقچی شدند.
سرهنگ نصیری در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف یک تن و 623 کیلوگرم تریاک، 136 کیلوگرم مرفین، 18 کیلوگرم کراک و یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان شدند.
رئیس پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پيامدهاي موادمخدر، تصريح کرد: از شهروندان تقاضا مي کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبني بر نگهداري و خريد و فروش مواد مخدر را از طريق شماره تماس 110 به پليس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار