دوره های آموزشی رؤسا، دبیران و کارشناسان مناطق ۱۰گانه آموزش و پژوهش سازمان زندان ها به مدت ۳ روز در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 25 December 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان آیین افتتاحیه این دوره های آموزشی با حضور خسرو قهرمانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور، مرضیه فرنیا مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها و سید حشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان های فارس در سالن شهید دستغیب اداره کل زندان های فارس برگزار شد.

دکتر مرضیه فرنیا مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها در این نشست،گزارشی از وضعیت آموزش و پژوهش سازمان زندان ها، فرصت ها و تهدیدهای این حوزه ارائه کرد و گفت: ملاک پژوهش در سازمان زندان ها این است که یافته های پژوهشی کاربردی باشد تا در سیاست های سازمانی ملاک عمل قرار گیرد و گام مؤثری در مسیر رشد و تعالی سازمانی و زندانبانی نوین علمی مبتنی بر شواهد باشد.
فرنیا افزود: با هدف ارتقای سطح دانش، کارایی و همچنین افزایش مهارت¬های تخصصی کارکنان فعالیت های وسیعی در حوزه آموزش در حال انجام است.
مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها گفت: با آموزش های حضوری و غیر حضوری مجموعاً ۵۲۵ دوره آموزشی به میزان ۷۴۵۳ ساعت آموزش و ۶۱۹۹۳ نفر دوره و ۸۱۱٫۸۸۸ نفرساعت آموزش در سال ۹۵ ارائه شده است و سرانه آموزش کارمندان ۴۶ ساعت در سال و سرانه آموزش مدیران ۶۴ ساعت در سال بوده است.
وی همچنین استان های برتر در حوزه پژوهش و آموزش را در سال ۱۳۹۵ به شرح ذیل معرفی کرد:
در حوزه پژوهش؛

استان سیستان و بلوچستان رتبه اول
استان فارس رتبه دوم
استان آذربایجان شرقی رتبه سوم

در حوزه آموزش؛

استان خراسان رضوی،
استان فارس،
استان کرمان و اصفهان،
و استان خوزستان رتبه عالی را کسب نمودند.

در ادامه نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور، مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان زندان ها و مدیرکل زندان های فارس از استان های اول تا سوم در حوزه آموزش و پژوهش با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

پیری سرپرست مرکزآموزش و پژوهش منطقه نه استان سیستان و بلوچستان در گفتگویی با روابط عمومی زندانهای استان گفت : حمایت مدیر کل زندانهای استان و اهمیت ایشان به حوزه آموزش و پژوهش و فراهم سازی زیرساخت ها ، رمز موفقیت این استان درکسب رتبه اول حوزه پژوهش برای چندمین سال متوالی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار