رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان:
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر اینکه اگر انسان از بصیرت لازم برخوردار نباشد در مسیر بیراهه گام بر می دارد، گفت: داشتن تقوا و بصیرت لازمه سعادت و تعالی انسان است.  
کد خبر: ۵۴۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 26 December 2017

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان پلیس حجت الاسلام والمسلمین "علی اکبر صوفی" در مراسم اختتامیه هفتمین دوره بصیرت اظهار داشت: واژه بصیرت به معنای بینایی است و مراد بینایی چشم دل است و اگر انسان با چشم دل ببیند نتیجه تقوای الهی او می باشد. 

وی افزود: وقتی که انسان تقوایی را به دست می‌آورد به بصیرت می‌رسد و بصیرت به سمت، مقام ثروت ربطی ندارد و هر کس تقوای الهی پیشه کند می‌تواند به این امر الهی دست پیدا کند. 

حجت الاسلام صوفی بیان داشت: بصیرت در لحظات سخت به کمک انسان می‌آید و مانند چراغی است که در راه‌های غبارآلود و تاریک دست انسان را می گیرد و چراغ راه هدایت او می شود. 

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: انسان از زمانی که به سن تکلیف می رسد، زمینه گمراهی و ضلالت برای او فراهم است و کسانی که از بصیرت لازم برخوردار نیستند در مسیر بیراهه گام بر می دارند، بنابراین داشتن تقوا و بصیرت برای سعادت و تعالی انسان لازم و ضروری است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار