مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان
مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان چابهار با حضور در جلسه شورای اداری کمیته امداد سیاست‌های اجرایی و نحوه جذب اعتبارات سرفصل‌های الزامات بودجه سال جاری کمیته امداد این شهرستان را بررسی کرد.
کد خبر: ۵۵۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 11 January 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان رضا شهرکی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: تلاش شبانه روزی و همت مضاعف برای تحقق اهداف سازمانی و رضایت جامعه هدف عامل اصلی در کسب نتیجه و موفقیت است.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات مستمر امدادگران و گروه جهادی اعزامی از مرکز بر رعایت مقررات و استفاده بهینه از اعتبارات تخصیص یافته استانی تاکید کرد و افزود: سال جاری پیگیری، درخواست و دریافت به موقع اعتبارات براساس شرایط معیشتی مددجویان به ویژه ساکنان مناطق محروم که از امکانان کم‌تری بهره می‌برند در نظر گرفته می شود چراکه باعث افزایش رضایتمندی و گسترش عدالت در جامعه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت تداوم حضور فعال گروه‌های تخصصی جهادی به منظور مشاهده فقر و محرومیت مردم این خطه از کشور، ادامه داد: مشکل مناطق محروم این استان با برنامه های مقطعی و کوتاه مدت حل نخواهد شد و تنها با حضور مستمر و پررنگ گروه‌های جهادی بوده که امید به زندگی، حس نوع دوستی و وفاق ملی گسترش خواهد یافت.

محمدرضا اکبرزاده دلیر، معاون اداری و مالی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در ادامه این جلسه گفت: امسال سرانه اعتبارات مناطق محروم و مرزی در بودجه کمیته امداد این استان با افزایش ۲۰ درصدی به ۱۶ میلیارد تومان رسید که بیانگر توجه ویژه این نهاد برای شکوفایی این مناطق است.

وی با اشاره به ضرورت هزینه کرد اعتبارات ویژه مربوط به مناطق محروم و مرزی این استان برای تسریع در رفع مشکلات معیشتی مددجویان این مناطق، افزود: گزارش‌ عملکرد هر یک از اقدامات تعیین شده در حوزه‌های مختلف مددجویی شامل حمایت و سلامت، اشتغال، مسکن، درمان، فرهنگی، حقوقی و مشارکت های مردمی ادارات کمیته امداد شهرستان ها بر مبنای ضوابط و الزامات بودجه ابلاغی سالانه بررسی می شود تا در نهایت زمینه خدمت‌رسانی بیش از پیش به اقشار بی بضاعت و نیازمندان جامعه فراهم آید.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: همچنین نگاه به فعالیت‌هایی مانند پرداخت کمک معیشت به مددجویان، رفع سوء تغذیه، فرانشیز و خدمات ویژه درمان، تامین تجهیزات درمان بیماران صعب العلاج، سهم بیمه خانوارهای داراي سرپرست روستایی و عشایر، کمک به امر ازدواج نیازمندان و اعطای وام‌های ضروری در بودجه سال ۹۶ کمیته امداد این استان رشد قابل توجهی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار