کد خبر: ۵۵۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 16 January 2018

فرماندار سراوان گفت: یادواره شهدای سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، شورای اداری شهرستان سراوان به ریاست درویش نارویی فرماندار سراوان تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه سیدمنصور بزرگزاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ماه بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بایستی کلیه ادارات و نهادهای انقلابی در برگزاری آیین‌ها و جشن‌های انقلابی مشارکت داشته باشند.

درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان نیز در زمینه برگزاری یادواره شهدای سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: شهدا را نمی‌توان در تاریخ انقلاب ایران اسلامی نادیده گرفت.

وی همچنین اظهار داشت: شهدا کارنامه افتخارآمیز ملت هستند که عزت و شرافت را برای ایران فراهم کردند و امروز ما امنیت خود را مدیون خون آنها می دانیم.

فرماندار سراوان در ادامه افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت ها با رشادت و فداکاری علیرغم تمام مشکلات از تمامیت ارضی ایران دفاع کردیم که نقش اصلی این جنگ را شهدا بر عهده داشتند.

نارویی از شهدا به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: اگر می‌خواهیم همیشه عزتمند باشیم باید مقام شهدا را ارج بداریم.

وی در همین راستا خطاب به تمام مدیران گفت: تمام توان خود را برای برگزاری بهتر یادواره شهدا بکار گیرند و از تمام امکانات و نیروهای خود استفاده ببرند.

فرماندار سراوان با بیان اینکه که در آستانه ماه بهمن قرار داریم گفت: دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از اقدامات انجام شده از سوی حاکمیت و نظام اسلامی آگاه شوند و امید در بین آنها ایجاد گردد.

نارویی همچنین عنوان داشت: علیرغم تمام مشکلات دولت، در این منطقه اقدامات مهمی انجام گرفته به طوری که در شهرستان سراوان 850 میلیارد تومان اعتبار ملی تخصیص یافته است و در حوزه های زیربنایی آب، برق، کشاورزی، بهداشت و درمان و... کارهای قابل توجهی صورت گرفته است.

وی همچنین افزود: ایجاد 270 کلاس درس با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان حرکت بسیار بزرگی بوده است.

فرماندار سراوان در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه آب ساخت سد ماشکید سفلی با هدف تامین آب شرب و کشاورزی و صنعت کلنگ زنی شده گفت: هم اکنون برای تامین نیروی انسانی متخصص و ساده آمادگی پذیرش جوانان جویای کار است.

درویش نارویی فرماندار سراوان در پایان خطاب به مدیران، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی درست و منطقی را یکی از مهمترین وظایف آنها برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار