طی نه ماه اخیر روی داد:
در نه ماهه نخست سال جاري 102 نفر بر اثر اعتياد در استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند، اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار تلفات اعتياد 74 نفر بود، 38 درصد افزایش يافته است.
کد خبر: ۵۵۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 24 January 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در نه ماهه نخست سال جاري 102 نفر بر اثر اعتياد در استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند، اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار تلفات اعتياد 74 نفر بود، 38 درصد افزایش يافته است.
در نه ماهه نخست سال جاري از كل تلفات اعتياد در استان 82 نفر مرد و 20 نفر زن بودند. اين در حالي است كه آمار مردان فوت شده بر اثر اعتياد در نه ماهه نخست سال گذشته 59 و تعداد زنان 15 نفر بود. در اين مدت شهرستان های زاهدان با 82 ، ایرانشهر با 11 و چابهار با 5 فوتي بيشترين و شهرستانهای سراوان ، نیکشهر ،زابل و خاش كمترين آمار تلفات اعتياد را داشته اند.
بر اساس اين گزارش در نه ماهه نخست امسال از كل تلفات اعتياد 98 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر و 4 نفر بر اثر مصرف مواد محرك جان خود را از دست داده اند.
همچنين در اين مدت بيشترين آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد مخدر با 24 فوتي در تیر ماه و كمترين آن با 4 فوتي در مهر ماه ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار