مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان به همراه معاون فنی عملیاتی و معاون مالی اداری منطقه به مناسبت روز پرستار با کارکنان مرکز بهداشت و درمان نفت زاهدان دیدار نمود و با اهدای لوح تقدیر از خدمات پرستاران تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۵۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 28 January 2018

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر منطقه با اشاره به اهمیت و سختی شغل پرستاری گفت : حرفه پرستاری بدلیل ارتباط نزدیک با بیماران ، با عاطفه ، صبر و مهربانی عجین شده و کار در این حرفه مقدس بسیار با اهمیت و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به تلاش و کوشش در خور تقدیر کارکنان مرکز بهداشت و درمان نفت زاهدان ، از خدمات آنان قدردانی نمود و سالروز ولادت بانوی گرانقدر اسلام حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به آنان تبریک گفت.
کورش بالادست اهمیت دادن به اوقات فراغت و غنی سازی آن با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی را از اهداف منطقه زاهدان در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان عنوان نمود و ابراز داشت اقداماتی در این زمینه تاکنون صورت گرفته و گسترش خواهد یافت .
وی توجه بیشتر به ورزش و تفریحات سالم کارکنان را ، راهی مناسب و کم هزینه جهت حفظ سلامت و شادابی آنان خواند و گفت : در حال حاضر شرایط مناسب برای استفاده کارکنان از فضاهای ورزشی و فرهنگی ایجاد شده و براساس برنامه ریزی های انجام شده مکانهایی جهت ورزش و مطالعه در ساعات اداری نیز در نظر گرفته شده است.
دکتر رضایی ، رییس مرکز بهداشت و درمان نفت زاهدان نیز ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از پرستاران آن مرکز ، از همکاری مدیر و کارکنان منطقه زاهدان با آن مرکز درمانی قدر دانی نمود.
ملیحه رضایی خود مراقبتی ، پیشگیری از ابتلا به بیماری و مراجعه به موقع به پزشک را بهترین راه برای حفظ سلامت افراد عنوان نمود.

 

روزپرستار3
روزپرستار2
روزپرستار1

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار