جانشین فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان خبر داد
جانشین فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سارق مسلح طلافروشی خیابان طالقانی زاهدان در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 01 February 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرهنگ احمد طاهری گفت: در پي وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان طالقانی زاهدان در 10 بهمن ماه و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان با اشراف اطلاعاتي و تحقیقات انجام شده 2 تن از این سارقان مسلح را در شهرستان خاش شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از خیابان های شهرستان خاش دستگیر کردند.
طاهری با اشاره به عملیاتی دیگر در منطقه کورین شهرستان زاهدان گفـت: در این درگیری مسلحانه یگان های عملیاتی پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یکی دیگر از سارقان طلافروشی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در بازرسی از خودرو سرقتی سارقان، یک قبضه سلاح کلاش و جواهرات سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی انجام شده، متهمان به سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان طالقانی زاهدان اعتراف کردند.

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی زاهدان/ دزدها در هنگام فروش طلا دستگیر شدند+ تصاویر اجناس مسروقه

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی زاهدان/ دزدها در هنگام فروش طلا دستگیر شدند+ تصاویر اجناس مسروقه

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
احتمالا این دزدان کثیف......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
دولت،نظام و کشور باید همه هم و غم خود را معطوف پروژه های لشتغال زا در منطقه بنمایند،همانا که این روش سبب ایجاد امنیت، رفاه، اخلاق و همه چیز می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار