کد خبر: ۵۶۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 10 February 2018

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و دشمنان برای تضعیف این اقتدار بسیار تلاش دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس بیست و چهارمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان با موضوع عملیاتی کردن راهکارهای کنترل و کاهش جرم ایراد ضرب و جرح عمدی ، بررسی آسیب های مقابله با جرائم مرتبط با قاچاق کالا و قاچاقچیان و بررسی عوامل زمینه ساز و راهکارهای عملیاتی پیشگیری از جرائم مالی و اقتصادی در نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی این استان در مهمانسرای 29 فروردین ارتش در زاهدان برگزار شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم گفت: در اوایل انقلاب ، شعار دشمنان انحلال ارتش بود که با مخالفت حضرت امام خمینی (ره) روبرو شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: بحمدالله امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و دشمنان برای تضعیف این اقتدار بسیار تلاش دارند، به حدی که قصد دارند تا برجام دیگری بر ما تحمیل کنند تا بلکه بتوانند قدرت دفاعی و موشکی ما را هم تحت سیطره و کنترل و اختیار خودشان بگیرند.

وی افزود: نعمت ایجاد امنیت که خدا وعده داده به سادگی به دست نمی آید بلکه با سختی ها و مشکلات و توطئه ها همراه است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان آیات و روایاتی به مقوله جرم خیزی در نیروهای مسلح اشاره کرد و برخی راهکارهای پیش بینی و پیشگیری از جرائم را بیان کرد و در پایان سخنان خود به فرازهایی از سختی های صدر اسلام نیز اشاره نمود.

امیرسرتیپ دوم شعبانیان ریاست بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز طی سخنانی به بیان راهکارهای عملیاتی پیشگیری از جرائم در نیروهای مسلح پرداخت.

در ادامه رئیس سازمانی قضایی نیروهای مسلح نیز گزارشی از خدمات خوب و موثر این سازمان ارائه نمود ، آقای تمیزی از تمامی فرماندهان و مسئولین یگانهای نیروهای مسلح در استان نیز تشکر کرد.

در پایان کار مجمع نیز نمایندگان یگانهای ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و مرزبانی استان گزارشی از فعالیت های انجام شده در یگانهای خود درباره پیشگیری از جرائم و راهکارهای عملی آن پرداختند و همه آنها به اتفاق برگزاری این گونه مجامع را بسیار ضروری و موثر دانستند و اظهار کرد که با توجه به برگزاری این مجامع به صورت سالیانه و تشکیل کلاس های مختلف آگاهسازی کارکنان و نیز برخی راهکاری عملی در این خصوص میزان جرائم در سطح یگانها در سال جاری نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه داشته است.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از فعالان عرصه پیشگیری از جرم در استان تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار