کد خبر: ۵۶۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 10 February 2018

امام جمعه زاهدان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب را نشان می‌دهد و خنثی‌کننده تمام نقشه‌های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران عزیزمان است پیروزی مهمی برای کل جهان، یک حادثه بزرگ رقم خورد و جهان استکبار را به هم ریخت رژیم شاهنشاهی را در هم شکست و یک بار دیگر قدرت اسلام را به رخ تمام جهانیان کشید و موجی از اضطراب در دل جهان‌خواران و مستکبران به وجود آورد.

وی بیان کرد: این سرمایه بزرگ و جشن ملی که برای یک جناح نیست بلکه برای تمام ایرانیان است برای همه کسانی که در پیروزی این انقلاب سهم داشتند برای تمام کسانی که مشت گره کردند و برای کسانی که با کمترین امکانات و بیشترین خطرات بر روی دیوارها مرگ بر شاه نوشتند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: این جشن برای یک مذهب و یک دین و دین دیگر نیست بلکه مسیحی، زرتشتی، کلیمی و مسلمان در این جشن سهم دارند مگر خانواده مسیحی در این انقلاب شهید نداد، همه شاهد بودیم و دیدیم که رهبر انقلاب به دیدار خانواده شهدای مسیحی رفتند و قرآن هدیه دادند، حالا این ما هستیم و این بزرگ‌ترین جشن ما که دوباره بیعت خودمان را با امام امت و رهبری نشان دهیم.

وی گفت: حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن میثاق ما را با رهبری معظم انقلاب نشان می‌دهد و حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کردن نقشه‌های دشمن است.

سلیمانی ادامه داد: مردم ما در این 39 سال گذشته بسیاری مشکلات را تحمل کردند جنگ و انواع تحریم‌ها را پشت سر گذشتند و در وضعیت اقتصادی مشکل دارند اما امسال هم نشان خواهند داد که این مشکلات خللی در روحیه انقلابی آنها به وجود نخواهد آورد.

وی افزود: بعد پیروزی انقلاب یکی از اهداف نظام همین استقلال سیاسی و سرنوشت سیاسی و حفظ ارزش‌های نظام بود، امروزه قدرت ایران به سمت عزت و مصلحت پیش می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار