کد خبر: ۵۶۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 12 February 2018

مرد میانسال که با دایر کردن یک مؤسسه عرفان قلابی در تهران و با کمک همسرش، زنان و دختران گرفتار را به خلوتگاه شیطانی کشانده و نقشه‌های سیاهش را اجرا می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب اسلامی، به دارمجازات آویخته شد.

به‌گزارش روزناماه «ایران»، این زن و شوهر که خود را صاحب کمالات عرفانی و خارق‌العاده می‌دانستند زنان و دختران جوان مبتلا به مشکلات روحی و سایر گرفتاری‌های خانوادگی را برای درمان به دفترخود واقع در خیابان گاندی می‌کشاندند و ضمن دریافت شهریه هنگفت، ابتدا زن فریبکار به‌عنوان رمال و شکننده طلسم‌های جادویی، زنان جوان را برهنه می‌کرد و پس از خواندن کلماتی نامفهوم و با خوراندن داروهای خواب آور و بیهوشی، طعمه‌ها را در اختیار شوهر تبهکارش قرار می‌داد و به آنها تلقین می‌کرد که این مرحله هم بخشی از مراحل درمان افسردگی و گره گشایی از مشکلات شخصی و خانوادگی آنهاست. زن شیاد با عارف قلابی(شوهرش) توافق کرده بود که پول‌ها را برای خود بردارد و در عوض زنان و دختران را در اختیار همسرش قرار دهد.

پرونده این زن و شوهر تبهکار به دلیل حساسیت موضوع ابتدا در دادگاه انقلاب مورد بررسی قرار گرفت و هر دو متهم به اعدام محکوم شدند. این زن و شوهر همچنین به اتهام تجاوز به عنف در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران نیز به صورت غیرعلنی مورد محاکمه قرار گرفتند و مرد شیطان صفت به اعدام محکوم شد. این حکم چندی قبل به اجرا درآمد و حکم همسرش نیز پس از تایید نهایی اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار