کد خبر: ۵۶۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 13 February 2018

تیم فوتبال استقلال فردا به مصاف الریانی می رود که بیشترین تعداد بازیکن خارجی را در اختیار دارد و طبیعی است که کار آبی ها برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود.

 طبق قوانین کنفدارسیون فوتبال آسیا هر تیم می تواند 4 بازیکن خارجی جذب کند که از بین این 4 بازیکن یک بازیکن حتما باید آسیایی باشد اما باشگاه الریان به شکل جالبی قانون ای اف سی را دور زده است.

 باشگاه الریان در حال حاضر برای 9 بازیکن خارجی خود پاسپورت قطری گرفته است که این بازیکنان با 4 بازیکن خارجی این تیم از قرمزهای قطری یک تیم بین المللی می سازد.

 

با این شرایط بیشتر ترکیب تیم فوتبال الریان را بازیکنان با کیفیت خارجی تشکیل می دهند و طبیعی است که نه فقط استقلال، بلکه الهلال و العین هم کار ساده ای برای شکست این تیم نخواهند داشت.

 

این در حالی است که از بین بازیکنان خارجی استقلال احتمالا فقط سرور چپاروف فردا در ترکیب اصلی برابر الریان بازی می کند چرا که مامه تیام و بویان فعلا در شرایط مسابقه نیستند و پادوانی هم که از ابتدای فصل یک نیمکت نشین مطلق بوده و کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده است.

 

با وجود حضور پرتعداد بازیکن خارجی در ترکیب الریان، شفر با اتکا به جوان های خود امیدواری زیادی به کسب 3 امتیاز بازی دارد و می خواهد استقلال شروع قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

 

بازیکنان خارجی الریان به شرح زیر هستند:
عمر الباری، گینه ای- قطری
رودریگو تاباتا، برزیلی- قطری
سباستین سوریا، اروگوئه ای- قطری
گونزالاو ویرا، ارگوئه ای
ناتان اوتاویو، برزیلی- قطری
احمد یاسر، مصری- قطری
محمد علاالدین، مصری- قطری
ناصر ماکیدچه، الجزایری- قطری
محمد کاسولا، غنایی- قطری
میونگ جین کو، کره جنوبی
دانیل گومو، گین ای- قطری
بابو بارو، غنایی
محسن متولی، مراکشی

 

ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار