کد خبر: ۵۶۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 14 February 2018

امام جمعه زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه منطقه سیستان پیشگام در شکل گیری انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا اظهار داشت: مردم منطقه سیستان در سال 1330علیه حکومت شاهنشاهی قیام کردند به طوری که در این راه پیشگام هستند.
وی بیان کرد: تاریخ سیستان باید با گرایش انقلابی به خوبی مطالعه شود چرا که افرادی در همین خیابان ها به صحنه آمدند و علیه رژیم شاهنشاهی قیام کردند.
وی افزود: تکلیف امروز ما فهم انقلاب است به طوری که باید شاعران، خطبا و مسئولان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم معرفی کنند.
امام جمعه زابل گفت: مردم در انقلاب اسلامی ایران برای عدالت، آزادی، استقلال و دین قیام کردند.
حجت الاسلام کیخا اظهار داشت: زمانی که در ایران دین حاکم و پرچم توحید افراشته شد در کشور آزادی، استقلال، و آزادی شکل گرفت.
وی تاکید کرد: با ادامه دادن راه شهدا و امام شهدا استکبار جهانی محو خواهند شد چرا که این وعده خداوند است.
وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در زمینه های بهداشتی، علوم هوا فضا و دفاعی در جهان پیشرفت های چشم گیری داشته است.
وی افزود: مسئولان با کار انقلابی و بسیجی وار به مردم خدمت کنند چرا که این مردم با تمام فشارهای اقتصادی و تحریم ها بر سر ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور امروز /یکشنبه/ با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه زابل از میدان پیامبر اعظم(ص) تا چهار راه شهدا برگزار شد.
مردم در این مراسم شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.
در پایان قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت و مردم با شعار الله اکبر، الله اکبر؛ خامنه ای رهبر و مرگ بر ضد ولایت فقیه بندهای آن را تایید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار