استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جلب سرمایه بخش خصوصی توسعه متوازن را در پی دارد، گفت: ائمه جمعه و معتمدین، سرمایه داران را برای سرمایه گذاری در استان دعوت کنند.
کد خبر: ۵۶۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 14 February 2018

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سید دانیال محبی در جلسه مشترک شورای اداری ایرانشهر که با حضور علما، نخبگان، ریش سفیدان، بانوان و جوانان در سالن همایش های دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: ایرانشهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی، اقلیم، طبیعت، آب و معادن و از نظر تاریخی و ظرفیت های انسانی یک دژ اقتصادی و فرهنگی است.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر انقلاب افزود: ایشان علایق خود را نسبت به سیستان و بلوچستان با صمیمیت بیان کردند و بدلیل دغدغه های خود به استان با صراحت بر اهتمام همه ی بخش ها برای ارایه راهکار جهت رفع مشکلات و توسعه استان تاکید نمودند.
استاندار ادامه داد: جذب و انباشت سرمایه بخش خصوصی توسعه متوازن را در پی دارد و ائمه جمعه و معتمدین، افراد دارای سرمایه را که خارج از استان و کشور هستند را برای سرمایه گذاری در استان دعوت کنند.
محبی تصریح کرد: همه ی توان خود را برای حمایت از سرمایه گذاران و توسعه استان به کار خواهم گرفت.
وی در پایان با اشاره به اینکه دولت بدنبال ایجاد بستر توسعه در سیستان و بلوچستان است، ظرفیت های استان را در زمینه های دریا، کشاورزی، پرورش دام و طیور و آبزیان و معادن تشریح کرد و انسجام، الفت و هم افزایی همه ی بخش ها را برای توسعه ی همه جانبه در استان ضروری خواند.
همچنین در این نشست داودی فرماندار،افضلی تبار امام جمعه موقت، مولوی کریم زایی امام جمعه أهل سنت، صادق سهرابی به نمایندگی از جوانان، سید عبدالحسین سجادی نماینده معتمدین، دکتر مهران امینی فرد نماینده دانشگاهیان، خانم خیرخواه نماینده بانوان و دکتر امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مشکلات و کمبودهای شهرستان ایرانشهر پرداختند.
گفتنی است؛ بهره گیری از ظرفیت فکری نخبگان، اشتغال جوانان، توجه به ظرفیت مرز، ایجاد فضای فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان، اختصاص اعتبار برای اتمام طرح های نیمه تمام، حل معضل اعتیاد، توجه و به نقش سازمان های مردم نهاد، حل مشکلات معیشتی و اعطای مشوق های مالیاتی از مهمترین محورهای سخنرانان این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار