کد خبر: ۵۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 15 February 2018

رئیس سازمان تعاون روستایی نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 30 هزار و 196 کیسه آرد امسال با نرخ تعاونی هر کیسه 37 هزار و 500 ریال در این شهرستان توزیع شده است.

نصیب اولیایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت های تعاونی روستایی در هر شهرستان عهده دار ساماندهی، مدیریت مسائل روستاها، تامین مایحتاج و نیازهای مصرفی روستاییان و تهیه و توزیع نهادهای کشاورزی، تامین، خرید و فروش سوخت(نفت سفید)، کودشیمیایی و خرید کالا و ارائه سایر خدمات را بر عهده دارند.
وی گفت: ایجاد و نگهداری تسهیلات و تجهیزات اقتصادی، تبدیلی، رفاهی و تولیدی، فروش محصولات کشاورزی، سازماندهی، تعمیر ماشین آلات کشاورزی، توسعه منابع و عوامل اساسی تولید(زمین و آب کشاورزی) از دیگر وظایف مهم تعاونی روستایی است.
رئیس سازمان تعاون روستایی نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تهیه، حمل و فروش آرد به نرخ تعاونی سبب شده تا نرخ آرد در روستاها ثابت بماند و این به نفع قشر کم درآمد و آسیب پذیر روستایی است.
به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار