کد خبر: ۵۶۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 17 February 2018

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: راهپیمایی 22 بهمن اعتقاد مردم به نظام بود نه مسوولان! و همانطور که حضرت آقا تاکید داشتند راهپیمایی تماشایی خواهد شد، مردم تماشایی آمدند و نشان دادند که پاسدار خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسینعلی شهریاری در نشست خبری با بیان اینکه مردم و ملت همیشه جلوتر از مسؤولان بودند و در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره از انقلاب دفاع خواهند کرد، افزود: هیچ مسؤولی نتونسته رضایت کامل مردم را جلب کند و از درون دچار مشکل هستیم که باید تدبیری شود.

وی ادامه داد: نمی‌شود که هرجا به مردم نیاز داشتیم برایشان کار کنیم! فقر بلاهای زیادی سر مردم می‌آورد که باید مشکلات این چنینی را حل کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس بیان کرد: دولت در قانون بودجه می‌گوید یک میلیون و 33 هزار شغل در سال آینده ایجاد خواهیم کرد! همین امسال چه اتفاقی برای مردم افتاده و آیا حقوق‌ها سر ماه پرداخت شده است؟ هر روز شاهد اختلاس‌های کلان و سوءاستفاده‌های مدیریتی هستیم.

وی افزود: بودجه ها مگر چقدر اختصاص می‌یابد؟ رئیس جمهور گفت درآمد کشور بعد برجام دو برابر شده اما شاهدیم وضع مردم بدتر شده است، این درآمدها کجاست؟

شهریاری اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن اعتقاد مردم به نظام بود نه مسوولان! امسال مردم تماشایی آمدند حضرت آقا تاکید داشتند راهپیمایی تماشایی خواهند داشت که محقق شد و مردم نشان دادند که پاسدار خون شهدا هستند، مردم به همین خاطر به صحنه می آیند.

وی در زمینه تقسیم استان نیز گفت: استان ما بزرگترین استان و فقرترین استان کشور است، محرومیت استان تاریخی است تجربه تقسیم استان‌ها را داشتیم؛ در این استان با توجه به اختلاط قومی و مذهبی بر سر یک مدیرکل دعواست و اگر استان تقسیم شود مشکلات راحت‌تر و سریع‌تر حل می‌شود.

شهریاری ادامه داد: استان ما بالاترین رقم افراد بازمانده از تحصیل را داشته است، کمترین راه دسترسی در این استان است، هیچ مرکز استانی به اندازه زاهدان مشکل آب ندارد.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت از متوسط کشوری بهتر هستیم، گفت: وضعیت امنیتی این استان بسیار رشد داشته است، اما در سایر حوزه‌ها اقدام خاصی انجام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار