کد خبر: ۵۷۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 04 March 2018

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از اعزام 30 مداح و شاعر آیینی این استان برای دیدار با مقام معظم رهبری، در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س) خبر داد.

علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با همکاری کانون مداحان و شاعران آیینی استان، در آستانه فرا رسیدن میلاد سراسر نور و سرور، سرور زنان عالم، دخت نبوت، همسر ولایت حضرت زهرا(س) تعداد 30 مداح و شاعر آیینی استان به دیدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نائل می‌شوند.

وی افزود: طبق سهمیه تخصیصی از سوی مرکز، مداحان و شاعران آیینی به دیدار رهبری می‌روند و در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از بیانات ارزشمند و سخنان گهر بار مقام عظمای ولایت بهره‌گیری کرده و فرامین معظم‌له را نصب‌العین فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود خواهند کرد.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حوزه مداحی به دلیل اینکه مخاطبان گسترده‌ای دارد، مورد توجه جبهه معارض نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از طریق تزریق خرافات و موهومات این بستر ارزشمند را به تهدید مبدل سازند.

وی افزود: مداحان اهل بیت(ع) باید مراقب فعالیت‌های خود باشند و به موضوع مداحی مسلط شوند تا خدای نکرده مورد سوء‌استفاده دشمنان ایران اسلامی قرار نگیرند.

وی گفت: براساس بند 16 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی جهت ساماندهی تشکل‌های دینی، مداحان و شعرای آئینی اقدام به طراحی و تولید بانک اطلاعات تشکل‌های دینی کرده است.

زارعی ضمن اشاره به قابلیت‌های سامانه طوبی به‌عنوان بانک اطلاعات تشکل‌های دینی ومراکز فرهنگی، بیان داشت: این سامانه یک سامانه نرم‌افزاری بسیار به روز و کارآمد است که با دسترسی آسان به تمام اطلاعات جمع‌آوری شده، اطلاعات تشکل‌های دینی و انجمن‌های اسلامی استان را به تفکیک دسته‌بندی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار