جانشین انتظامی شهرستان دهلران از تأمین امنیت کاروان های راهیان نور در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و گفت: روزانه ۲۰ هزار نفر از یادمان شرهانی دهلران بازدید می کنند.
کد خبر: ۵۸۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 24 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ بهزاد ولیان با بیان اینکه شهرستان دهلران به دلیل وجود مناطق جنگی در هشت سال جنگ تحمیلی یکی از مهمترین مقاصد کاروان راهیان نور در سراسر کشور بخصوص کارکنان و خانواده های ناجا است، اظهار داشت: طبق آمار روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از یادمان شهرهانی این شستان بازدید داشته اند.

وی تصریح کرد: برای تأمین امنیت کاروان های راهیان نور در ایام نوروز در مناطق مرزی این شهرستان ،پلیس با آغوش باز از مسئولان ، کارکنان و خانواده های ناجا استقبال خواهد کرد.

جانشین انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: یادمان شرهانی در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی عین خوش شهرستان دهلران قرار دارد و سرزمینی است که هنوز در آغوش آن پیکرهای پاک و مطهر شهدای بسیاری به امانت آرمیده است و از زیباترین جلوهای ماندگار در این مقر، تفحص صحنه های مربوط به کشف و شناسایی پیکرهای پاک شهداست.

سرهنگ ولیان در پایان گفت: منطقه شرهانی، نه تنها به عنوان یک یادمان، بلکه به عنوان یک پایگاه فرهنگی مهم در این شهرستان بازگو کننده رشادت های مردانی است که مرد دوران سختی بودند و سوغات آن نیز دو رکعت نماز عشق است که نثار بازدیدکنندگان می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار