فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 169 کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ و توقيف 2دستگاه خودرو خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 27 March 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سردار محمد قنبری با اعلام این خبر گفت: در راستاي مبارزه بي امان با قاچاقچيان مواد مخدر، ماموران انتظامي شهرستان ایرانشهر پس از دريافت خبري، مبني بر اينکه سوداگران مرگ قصد جا به جايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر با استفاده از خودروهاي کوهستانی از محورهای شهرستان "سرباز" را دارند با پشتيباني اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان ،اقدامات تخصصي خود را آغاز کردند.
وي افزود: پس از شناسايي دقيق محل انتقال مواد مخدر و هماهنگي قضائي، تيم هاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و اقدام به کنترل محور کردند.
اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: يگان هاي عملياتي پليس با انجام تحقيقات تخصصي و اشرافيت اطلاعاتي، موفق به شناسايي 2 دستگاه خودرو تويوتا بدون سرنشین حامل مواد مخدر در شيارهاي صعب العبور ارتفاعات منطقه شدند.
سردار قنبری در ادامه بیان داشت: ماموران در بازرسي دقيق از اين خودروها ، یک تن و 169 کيلوگرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان در پايان با اشاره به اينکه تلاش پليس برای دستگيري قاچاقچيان با جديت ادامه دارد خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و رصد مداوم باندهاي توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد افراد سود جو به اهداف پليد خود دست يابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار