سيد دانيال محبي استاندار سيستان و بلوچستان در جمع شماري از معتمدين و مردم شهرستان كنارك، ضمن تبريك سال جديد و ١٢ فروردين روز جمهوري اسلامي ايران، با بيان اينكه مهرباني، خونگرمي و مهمان نوازي مردم استان عليرغم طبيعت خشن آن، در كشور زبانزد است،
کد خبر: ۵۸۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 02 April 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سيد دانيال محبي استاندار سيستان و بلوچستان در جمع شماري از معتمدين و مردم شهرستان كنارك، ضمن تبريك سال جديد و ١٢ فروردين روز جمهوري اسلامي ايران، با بيان اينكه مهرباني، خونگرمي و مهمان نوازي مردم استان عليرغم طبيعت خشن آن، در كشور زبانزد است، گفت: در طول تعطيلات نوروز امسال كه از بيشتر ستادهاي خدمات سفرهاي نوروزي در سطح استان بازديد كردم، فرصتي شد كه زمان بيشتري را بطور مستقيم با مردم در ارتباط باشم و از نزديك حرفهاي آنان را بشنوم كه از اين بابت نوروز هترين عيد براي من بود.

وي افزود: در اين بازديدها بسياري از مشكلات و كمبودهاي شهرستان هاي استان بررسي و شناسايي شد كه متناسب با هر مشكل، راهكارهاي كارشناسي لازم اتخاذ خواهد شد.

استاندار خدمت به مردم را بزرگترين توفيق الهي برشمرد و گفت: فرصت خدمتگزاري بسيار اندك است و سيستان و بلوچستان نيز عقب ماندگي هاي زيادي دارد كه همه ي مديران بايد با مشاركت مردم از اين فرصت اندك براي توسعه استان تلاش كنند.

محبي با بيان اينكه از ابتداي انتخاب وي به عنوان استاندار با گروه ها و شخصيت هاي مختلف نشست داشته است، ادامه داد: برخي از افراد نظرات و پيشنهادات خوبي براي استان دارند كه در برنامه هاي استان بايد از نظرات و تجربيات آنان و افراد صاحب نظر استفاده شود.

وي در پايان تصريح كرد: براي توسعه استان و رفع مشكلات آن از هيچ كوششي دريغ نخواهم كرد و خود را متعهد به خدمتگزاري به مردم مي دانم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
اقای استاندار عقب ماندگی استان حاصل ...سالیان متمادی ... می باشد...
عبادالدین صلاح زهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
پا به جای پای اوسط هاشمی بزرگوار بگذار تا هم در دنیا سربلند باشی و هم در آخرت پیش اولیای الهی حرفی برای گفتن داشته باشی مرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار