کد خبر: ۵۸۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 04 April 2018

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: گازرسانی، حل مشکل آب شرب شهر خاش و دوبانده شدن محورهای مواصلاتی حوزه خاش در اولویت پیگیری‌های سال جدید قرار دارد.
علی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار کرد: در خصوص جاده‌های مواصلاتی حوزه انتخابیه پروژه‌هایی از قبیل جاده اسکل آباد ـ نوک آباد ـ گوهرکوه (جاده دیگ شکن) به بزمان که باعث ارتباط مستقیم حوزه خاش به مرکز کشور می‌شود از پروژه‌های نیمه‌تمام سال گذشته است.

وی افزود: جاده بخش ایرندگان به شهرستان مهرستان، شهر نصرت‌آباد به دهستان حصاروئیه، چاه احمد به قلعه دیگ نیز از موارد نیمه تمام سال گذشته محسوب می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها و مجتمع‌های آبرسانی از بخش لادیز به دهستان انده، چاه سالار به دشت آبخوان و ده رئیس مرکز بخش ایرندگان نیز باید در سال جاری مورد پیگیری و اقدام قرار گیرند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: در راستای ارتقای مراکز تعدادی از شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های حوزه انتخابیه شهرستان خاش در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت که به صورت جدی‌تر در سال جدید برای ارتقای شهر نوک آباد به شهرستان، مرکز بخش ایرندگان به شهر و دهستان‌های اسکل آباد و پشتکوه به بخش‌های دهپابید و سرحد پیگیری و مطالبه خواهد شد.

کُرد، دوبانده شدن محورهای مواصلاتی حوزه خاش را از موارد مهم برشمرد و افزود: با توجه به پرتردد بودن محورهای شهرستان خاش باید در سال جاری در خصوص دوبانده شدن محورهای خاش-زاهدان، خاش، ایرانشهر، خاش-سراوان، خاش- میرجاوه- زاهدان و زاهدان- نصرت‌آباد اقدامات مؤثری صورت گیرد.

نماینده مردم خاش در مجلس با تأکید بر لزوم پیگیری برای ساخت و گسترش فضاهای آموزشی در سال 97 گفت: ساخت و گسترش فضاهای آموزشی همراه با امکانات و ابزار نوین برای بهره‌مندی و یادگیری هرچه بهتر دانش‌آموزان باید در دستور کار باشد زیرا موضوع آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار