کد خبر: ۵۹۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹ 15 April 2018

الميادين نوشت: اخباري که درباره حمله جنگنده هاي اسرائيلي به مواضعي در حومه جنوبي حلب منتشر شده صحت ندارد.

به گزارش صدا و سیما پرس تي وي از شنيده شدن صداي انفجار در حومه شهر حلب در سوريه خبر داد. حومه شهر حلب در کنترل دولت سوريه قرار دارد و علت انفجار مشخص نيست.

خبرگزاري رويترز نيز به نقل از گروه موسوم به ديده بان حقوق بشر سوريه وابسته به معارضان دولت سوريه مستقر در انگليس اعلام کرد انفجاري مهيب در يک منطقه تحت کنترل دولت سوريه در منطقه اي روستايي در جنوب حلب شنيده شد. علت اين انفجار و همچنين آنچه هدف قرار گرفته است، مشخص نيست.

روزنامه صهيونيستي جروزالم پست ادعا کرد اين حمله توسط جنگنده هاي رژيم صهيونيستي صورت گرفته است. اين در حالي است که شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از منابع ميداني موثق گزارش داد اخباري که درباره حمله جنگنده هاي اسرائيلي به مواضعي در حومه جنوبي حلب منتشر شده صحت ندارد.
اين منابع خاطرنشان کردند: انتشار اين شايعه ها براي بالا بردن روحيه تروريست ها است که از شکست تجاوز سه جانبه سرخورده شده‌اند.

حزب الله لبنان نيز اعلام کرد خبرها درباره حمله جنگنده هاي اسرائيلي به حومه جنوبي حلب صحت ندارد.

شبکه تلويزيوني العالم به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: اخبار منتشر شده در رسانه ها در مورد هدف قرار گرفتن منطقه جبل عزان در حومه جنوبي حلب صحت ندارد و صداهاي شنيده ناشي از انفجارهاي مين بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار