مدیر مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های سیستان و بلوچستان
سرپرست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان سیستان و بلوچستان از توزیع سبد ارزاق بیم خانواده های کم بضاعت زندانیان زندان های استان خبر داد و گفت همچنین برای اشتغال مددجویان زندان های استان، بیش از 15 میلیارد ریال وام در سال 96 اعطا شده است.
کد خبر: ۵۹۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 17 April 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان بمنظور بزرگداشت روز مددکار، ارزیابی راهکار ها، مطالعه موانع کاری و بررسی خط مشی ابلاغی سازمان نشستی مشترک با حضور مددکاران در محل مرکز آموزش زندانهای استان برگزار شد.
صادق ملاالهی سرپرست مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان در این جلسه با اشاره به اهمیت ارزشهای اخلاقی و نقش آن در پاسخگویی به خدمت گیرندگان، بر لزوم هدفمندی ارائه خدمات مددکاری اجتماعی نسبت به مددجویان دارای شرایط ویژه به خصوص محکومین دارای حبس بلند مدت و مددجویانی که ماندگاری بیشتری را در زندانها دارند تاکید کرد.
وی همچنین اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سال نو و با پیگیری های بعمل آمده ، تعداد صد بسته مواد غذایی به ارزش ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به خانواده مددجویان بی بضاعت اعطا شد . همچنین در راستای توانمندسازی زندانیان آزاد شده و به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و استقلال مالی به ۸۱ نفر از مددجویان تحت پوشش مرکز به میزان ۱۵,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در زمینه های خدماتی، صنعتی و کشاورزی در سال ۹۶ تسهیلات خود اشتغالی پرداخت گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار