شهردار یزد از بازسازی آسفالت‌های معابر اصلی سطح شهر یزد خبر داد و گفت: نیازمند این هستیم که دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌ها و پروژه‌های خود را اعلام کنند تا پس از آن بتوانیم کار بازسازی آسفالت‌های سطح شهر را آغاز کنیم.
کد خبر: ۵۹۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 21 April 2018

مهدی جمالی نژاد با اشاره به اینکه دنبال پیگیری این مسئله هستیم که بتوانیم بحث آسفالت‌های سطح شهر یزد را ترمیم و بازسازی کنیم اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شهرداری یزد در سال جدید این است که از تمام دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهر داشته باشیم.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: این استعلام از دستگاه‌ها به این خاطر است که اگر دستگاهی نیاز به اجرای طرحی در سطح شهر دارد این کار را انجام دهد و سپس فعالیت شهرداری برای ترمیم و یا بازسازی آسفالت‌ها آغاز شود تا مانند برخی از شهرها نباشد که وقتی آسفالتی در منطقه‌ای بازسازی شد، دستگاهی نیاز به اجرای طرح داشته باشد.

وی افزود: از دستگاه ای خدماتی و اجرایی استان این درخواست را داشتیم که اگر نیاز به اصلاح شبکه و پروژه‌ای در سطح شهر دارند به شهرداری اعلام کنند و حتی الامکان این پروژه‌ها را در ابتدای سال جدید اعلام و آغاز کنند که ما نیز بتوانیم پس از پایان فعالیت‌های دستگاه‌ها، کار بازسازی آسفالت‌های معابر اصلی و فرعی سطح شهر یزد را آغاز کنیم.

جمالی نژاد با بیان اینکه آسفالت‌های برخی از معابر اصلی شهر یزد با مشکلاتی روبه رو است اضافه کرد: برخی از معابر اصلی سطح شهر با توجه به اینکه در سال‌های گذشته بازسازی شدند، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و شهرداری یزد برای سال جدید در نظر دارد که اگر دستگاه‌های اجرایی استان فعالیت خود را سریع‌تر پیگیری کنند، نسبت به بازسازی معابر اقدام کند.

شهردار یزد در پایان اعلام کرد که از دستگاه‌های اجرایی استان یزد اگر پروژه‌ای برای دو سال اخیر دارند، اعلام کنند که پس از پایان کار آن‌ها بتوانیم نسبت به تعمیر و بازسازی آسفالت‌های معابر اصلی شهر اقدام کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار