معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: با حضور امیر موسوی و امیر موسوی‌ها در ارتش قهرمان کشورمان، به جرات و با صدای بلند می‌گوییم که سپاه و ارتش از یک روح واحد برخوردارند.
کد خبر: ۵۹۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 24 April 2018


سردار «پاشا محمدی» با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معجزه حضرت امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پاسدار نظام اسلامی و دستاورد‌های آن است.

وی با بیان اینکه پاسداری سپاه از دستاورد‌های انقلاب همه‌شمول است، تاکید کرد: در عرصه‌های امنیتی دفاعی، فرهنگی اجتماعی، سیاسی اقتصادی و ...، هرجا که انقلاب به خطر بیفتد و تهدیدی متوجه انقلاب شود، سپاه بر اساس رسالت و فلسفه وجودی‌اش، وظیفه دارد وارد صحنه شود و خطر و تهدید را از انقلاب دور کند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که سرداران سپاه در فهرست تحریم‌های صهیونیسم بین‌الملل قرار دارند.

سردار محمدی افزود: تهدیدات، توهین‌ها و افترا‌های دشمنان علیه سپاه طبیعی است چرا که ما امروز به شامات رفته‌ایم و زنگ خطر را برای رژیم صهیونیستی به صدا درآورده‌ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه جای تاسف است که برخی در جبهه خودی گل‌به‌خودی می‌زنند، گفت: جای سوال است که چرا برخی افراد در داخل نظام هم‌نوا و هم‌صدای دشمن هستند؛ جای سوال است که چرا موضع‌گیری برخی خواص در خصوص سپاه، پژواک موضع‌گیری دشمنان علیه سپاه است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه پیام حضور امیر موسوی فرمانده کل ارتش در سازمان بسیج مستضعفین به فاصله ۲ روز پس از روز ارتش، «وحدت نیرو‌های مسلح» و «انسجام و یکپارچگی ارتش و سپاه» بود، خاطرنشان کرد: با حضور امیر موسوی و امیر موسوی‌ها در ارتش قهرمان کشورمان، به جرات و با صدای بلند می‌گوییم که سپاه و ارتش از یک روح واحد برخوردارند./میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار