کد خبر: ۵۹۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹ 23 April 2018

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دهکده ورزشی با هدف کمک به پرورش استعدادهای ورزشکاران توانمند و پویا کردن ورزش در این شهرستان ساخته می شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا امیاری در نشست اعضای شورای ورزش خاش اظهار داشت: این دهکده ورزشی در گستره 50 تا 70 هکتار با حمایت های فرماندار، مسئولان و مشارکت جدی این اداره کل ایجاد و زمینه برای توسعه ورزش این شهرستان فراهم می شود.
وی استعدادیابی ورزشکاران، حمایت از نخبگان ورزشی و هیات های ورزشی فعال را از اولویت های مهم اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز با قدردانی از نگاه دولتمردان به مبحث ورزش و اهمیت دادن به مقوله سلامتی؛ نصب چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی این شهرستان و مناطق روستایی، اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی و حمایت از نخبگان ورزشی را از مهمترین نیازهای این منطقه بر شمرد.
به گزارش ایرنا امامان جمعه شیعه و سنی و مسئولان هیات های ورزشی خاش نیز به بیان دیدگاههای خود در زمینه توسعه ورزش پرداختند.
نشست شورای ورزش خاش با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و مسئولان هیات های ورزشی این شهرستان در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست مهمترین مشکلات ورزشکاران، تیم های ورزشی و کمبود امکانات مورد بررسی قرار گرفت.
اجرای طرح استعدادیابی ورزشکاران، کمک به ایجاد دهکده ورزشی خاش در کنار اجرای پروژه های نیمه تمام ورزشی، حمایت از نخبگان ورزشی و فعال کردن برخی از هیات های ورزشی که در خاش سابقه درخشانی دارند از جمله مصوبات این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار