کد خبر: ۶۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 15 May 2018

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: این شهرستان در مساله جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی رتبه شاخص استانی را دارد.

به گزارش ایرنا حمیدالدین یوسفی در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌ گذاری خاش اظهار داشت: امیدبخشی و روان سازی ارائه خدمات باید در دستور کار دستگاههای اجرایی و بانک ها برای حمایت از ایجاد اشتغال باشد.
وی بیان کرد: از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی کشور افزون بر 650 میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته که از این میزان اعتبار 35 میلیارد تومان برای حمایت از ایجاد اشتغال در خاش پیش بینی شده است.
وی بر ضرورت شناسایی و حمایت از متقاضیان اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: کاهش یافتن و یا افزایش سهمیه های تسهیلات اشتغالزایی خاش در گرو جذب تسهیلات تخصیص یافته میسر است.
وی بیان کرد: در کمیته های تخصصی اشتغال در رابطه با اولویت بندی طرح‌ ها و اخذ تصمیمات برای رفع مشکلات و موانع رسیدگی به طرح ها بحث و تبادل نظر می شود.
فرماندار خاش گفت: این شهرستان در حوزه های مختلف دارای ظرفیت ها و توانمندی های زیادی است که می توانیم با کاهش دادن مشکلات و بروکراسی های اداری طرح های بزرگ اشتغالزایی را اجرا کنیم.
احمد جمشیدزهی رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان خاش نیز بیان کرد: دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و جذب تسهیلات هیچ گونه محدودیتی ندارند.
ابراهیم جمشیدزاده معاون جهاد کشاورزی خاش نیز اظهار داشت: 150 طرح در سامانه برای حمایت از دانش آموختگان حوزه کشاورزی این شهرستان به ثبت رسیده است.
به گزارش ایرنا مهمترین مشکلات طرح های اشتغالزایی خاش با حضور معاونان، کارشناسان حوزه اشتغال ادارات جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، اداره تعاون، کار و امور اجتماعی سیستان و بلوچستان و فرماندار خاش مورد بررسی قرار گرفت.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار