مددجویی که صاحب خانه اسباب آنها را به بیرون ریخت با کمک ۱۵ میلیون تومانی خیر نیکوکار و ۲۵ میلیون تومانی کمیته امداد شهرستان زاهدان صاحب خانه شد.
کد خبر: ۶۰۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 15 May 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان نورمحمدقنبرزهی گرگیچ سرپرست خانواری که به علت تصادف دچار بیماری فلج و سکته مغزی شده و تمام امید و آرزوهای خانواده را در یک شبانگاه بر باد می‌دهد طوری که دیگر توان صحبت کردن ندارد و از طرفی نداشتن سرپناه در طول سال به ویژه فصل سرما منجر به افزایش بیماری‌ اعضای خانواده آنها شده است.

صبح روز بعد به دلیل پرداخت نکردن چندماه اجاره مسکن، وسایل منزل آنها توسط صاحب خانه به بیرون انداخته شد در اینجا بود که سنگینی نگاه های خانواده را حس کرده و چشمان گریان آنها را به نظاره نشست.

شب ها که می خوابد به جای رویا پردازی به این فکر می کند که چگونه سرپناهی امن برای اعضای خانواده تهیه کند تا آنکه شبی همسرش خواب می بیند امام حسین (ع) در خواب به او می گوید برو طرف نهر آبی که جاری است و از آب آن جوی استفاده کند ،تا اینکه از آب استفاده کرده و در عالم خواب یاد آوری می شود مشکل آنها حل شده است.

در این میان به کمیته امداد اداره چهار شهرستان زاهدان مراجعه و موضوع انداختن وسایلشان توسط صاحب منزل را با نگرانی بیان کرده و در نتیجه با تلاش امدادگران و خیر نیکوکار اتفاقات زیبایی برای آنها رقم زده شد.

حالا خیر نیکوکار و کمیته امداد دور هم جمع شده اند تا آرزوی این خانواده را برآورده کنند تا اینکه ۴۰ میلیون تومان برای خرید منزل آنها در نظر گرفته می شود.

 بلافاصله کمیته امداد با این مبلغ خانه‌ای برای آن ها خریداری کرده و با انجام قولنامه اثاثیه آن مددجو و بچه ها را در همان روز به خانه جدید انتقال دادند و حالا زنجیره امید در دل اعضای این خانواده نوید روزهای روشن می دهد.

دیده اعضای خانواده پر اشک بود و با بهت و حیرت به دیوارهای خانه چشم دوخته بودند که در خواب خبر رفع مشکلات آمد و ظرف ۲۰ دقیقه صاحب منزل می‌شوند. انگار دیگر نگرانی پهن شدن وسایل زندگی خود در خیابان را ندارند  و با تضرع و دعای خیر برای خیرنیکوکار از داشتن جا و مکانی برای زندگی ساده اشک شوق می ریزند.

اما کمک های خیر نیکوکار به اینجا ختم نمی شود مشکل این خانوار نیازمند باعث شد کمک نقدی برای خرید مسکن دو خانوار مددجو  و سبد کالا برای مددجویان مناطق محروم و روستایی این استان نیز پرداخت شود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
خدا خیرشان دهد. واقعا (من فکر می کنم برخی اوقات)بجای اعمالی حتی نماز و روزه این کارها ثواب بیشتری دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار