در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی زندان های سیستان و بلوچستان بیان شد
دادستان زاهدان که در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی زندان های استان شرکت نمود در جمع حضار به ایراد سخن پرداخت و گفت : این جشنواره هایی که به نام قرآن برگزار می شود در حقیقت مسابقه و رقابت بین شرکت کنندگان نیست بلکه جمعی از علاقمندان و فعالان قرآن گرد هم آمده ایم تا به برکت قرآن مدتی را در کنار هم باشیم .
کد خبر: ۶۰۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 18 May 2018

 

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان دادستان زاهدان که در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی زندان های استان شرکت نمود در جمع حضار به ایراد سخن پرداخت و گفت : این جشنواره هایی که به نام قرآن برگزار می شود در حقیقت مسابقه و رقابت بین شرکت کنندگان نیست بلکه جمعی از علاقمندان و فعالان قرآن گرد هم آمده ایم تا به برکت قرآن مدتی را در کنار هم باشیم .
حجت الاسلام موحدی راد افزود : اگر قرار بر مسابقه باشد باید در تمام زندگی در عمل به قرآن با هم مسابقه بگذاریم و از هم سبقت بگیریم که چه کسی در خانواده ما یا در جامعه ما قرآن را بهتر می فهد و بیشتر به آن عمل می کند که اگر اینگونه شود جامعه ما مدینه فاضله خواهد شد و جرم و جنایت در جامعه دینی کاهش خواهد یافت .
وی ادامه داد : نمی توان همه مشکلات امروز جامعه را به اقتصاد و اشتغال مربوط دانست بلکه حقیقت این است که بخش عظیمی از مشکلات ما به دلیل این است که تربیت دینی و قرآنی پیدا نکرده ایم لذا زندان ها و دادگا های ما با انبوه مراجعه کننده روبروست .
حجت الاسلام موحدی راد در ادامه با ذکر مواردی از عوامل تربیت همچون خانواده ، مدرسه ، جامعه و … و برشمردن برخی از موانع پیش روی تربیت دینی همچون غرور ، تکبر ، لقمه حرام ، حب دنیا و … به شرح هر یک از آنها پرداخت .
در پایان این مراسم با اعطای لوح تقدیر و کارت هدیه از نفرات برتر رشته های قرآنی در بخش های مختلف ، هیات داوران و کارمندان ایثار گر تقدیر شد . همچنین تندیس یادبود این مسابقات به دستگا ه های مرتبط که در اجرای مسابقات همکاری داشتند اعطا شد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار