مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد تشریح کرد
مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، صنوف و دستگاه های دولتی می توانند کمک های خود را در قالب غذای آماده ، سبد کالا و یا منابع مالی برای اطعام نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.
کد خبر: ۶۰۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 22 May 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان ابوالقاسم رستگار، مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه کمیته امداد آماده دریافت نذر افطاری مردم است گفت: امسال کمیته امداد برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان شناسایی و ساماندهی کمک های مردمی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: بر این اساس حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، صنوف و دستگاه های دولتی می توانند کمک های خود را در قالب غذای آماده ، سبد کالا و یا منابع مالی برای اطعام نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

رستگار درباره شیوه‌های مشارکت در افطاری نذری توضیح داد: با توجه به اینکه امکان حضور مردم در برخی از مناطق محروم برای توزیع افطاری وجود ندارد، می توانند از طریق شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* ، پرداخت از طریق اپیلیکیشن سکه و سنا و یا مراجعه به سایت emdad.ir به راحتی کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به شناسایی خانوارهای محروم برای توزیع کمک های مردمی گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به نیابت از آنها در وعده های سحری و افطاری در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

رستگار با بیان اینکه سال گذشته حدود ۶۴ میلیارد تومان با مشارکت مردم برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان جذب شد گفت: این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، رشد ۹۵ درصدی داشت.

وی با اشاره به ثبت نام از حامیان جدید طرح اکرام ایتام و محسنین در این ماه افزود: سال گذشته ۲۴۰ هزار ثبت‌نام از حامیان انجام شده است که بیشتر این حامیان از طریق برنامه ماه عسل با طرح محسنین آشنا شده‌ بودند.

مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد ادامه داد: افراد متقاضی حمایت از فرزندان ایتام و محسنین علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد هر شهرستان می‌توانند از طریق سایت Mohsenin.ir ، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، نصب اپلیکیشن های سکه، سنا و بله ثبت نام کنند.

وی یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را اجرای طرح "مفتاح الجنة" دانست و افزود: در این طرح مسئولان عالی‌رتبه استان برای دیدار با خانواده‌های نیازمند دعوت می‌شوند تا با توجه به تخصص مسئول مدعو مشکلات خانواده حل شود.

رستگار برگزاری برنامه جشن رمضان در پارک گفتگو و برپایی بازارچه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد به مدت ۳۰ شب در این ماه را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار