رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: محدودیت های ترافیکی ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر زاهدان اعمال می شود.
کد خبر: ۶۱۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۹ 08 June 2018

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ علی نام درست اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی همزمان با روز جهانی قدس از ساعت 8 صبح در زاهدان آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد.
وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان در میدان و خیابان آزادی برگزار می شود که محدودیت های ترافیکی این محل از تقاطع سه راه لشگر به سمت میدان آزادی، میدان امام علی (ع) به سمت میدان آزادی، محدوده میدان آزادی، طول بولوار آزادی، میدان پاسداران به سمت میدان آزادی، خیابان حسین بر از سمت فلکه ارکیده تا بولوار آزادی، خیابان مصطفی خمینی، خیابان سعدی و خیابان امام خمینی(ره) تا بولوار آزادی، خیابان شهید باقری به سمت مصلی قدس، میدان کارگر به سمت میدان آزادی و تمام فرعی های منشعب به خیابان آزادی خواهد بود.
وی افزود: پیشنهاد می شود شهروندانی که قصد تردد به سمت میدان و خیابان آزادی را دارند از سایر خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در مسیرهای که محدودیت های ترافیکی اعلام می شود، داشته باشند.
سرهنگ نام درست تاکید کرد: شهروندان از مسیرهای جانبی منتهی به این محدوده ها تعیین مسیر کنند که بار ترافیکی نداشته باشیم.
وی از شهروندان خواست تا از پارک خودروها در طول و محدوده میدان آزادی خودداری کنند چنانچه در این محل ها خودرو پارک شود مجبور به حمل وسیله نقلیه از محل خواهیم بود.
وی گفت: محدودیت های ترافیکی در محدوده منتهی به مصلی قدس تا پایان نماز جمعه ادامه دارد. 
به گفته عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه در بیش از 50 نقطه جمعیتی این استان برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار