حضرت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند.
کد خبر: ۶۱۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 09 June 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مومن خداجو و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان
روز قدس؛ روز حماسه آفرینی امت مسلمان در برابر چشمان بهت زده مستکبرین جهان و روز نمایش اتحاد و همدلی و همبستگی جهان اسلام و روز اعلام برائت و نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم سفاک و اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار است.
شکوه حماسه حضور و شعور شما مردم مسلمان و حقیقت جوی استان سیستان و بلوچستان، اعم از شیعه و سنی، مرد و زن و پیر و جوان، در راهپیمایی جهانی روز قدس، سند افتخار دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد.
امروز شما مردم انقلابی و روزه دار استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای تجدید بیعت با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در گرمای طاقت فرسای استان و در حمایت از قدس شریف و مردم ستمدیده فلسطین، با گام‌هایی استوار و مشت‌هایی گره کرده، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادید و بانگ مظلومیت همه ی ملت های مسلمان اسیر چنگال استکبار را فریاد زدید.
اینجانبان از حضور آگاهانه و پرشور شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر نموده، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و نابودی مستکبرین و اشغالگران قدس را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

 

عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان

سید دانیال محبی،استاندار سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار