مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان:
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از پایگاه سلامت اجتماعی فرزانه واقع‌در حاشیه شهر زاهدان بازدید کرد و از ارائه تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار و بی سرپرست سخن گفت.
کد خبر: ۶۲۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲ 18 June 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر فاطمه فاضلی طی گفت و گو با مدیر این پایگاه بر همکاری و تعامل مطلوب دفتر بانوان و خانواده با انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه های آسیب های اجتماعی تاکید و خاطر نشان کرد تسهیلات ویژه ای برای زنان سرپرست خانوار و بی سرپرست وجود دارد که مدد جویان این پایگاه می توانند از این تسهیلات ویژه برخورددار شوند.

مساله ی زنان سرپرست خانوار و رها شده یک مساله ی بسیار مهم است و نیازمند پیگیری های بیشتر است و ما در تلاش هستیم با تعامل و تقویت انجمن های مرد نهاد مرتبط با این حوزه ،بخشی از مشکلاتشان را مرتفع سازیم.

مددجویان این پایگاه نیز به بیان مشکلات و دغدغه ها و مطالبات خود پرداختند؛مدیر کل بانوان و خانواده ی استانداری نیز بر توانمندسازی زنان حاشیه ی شهر تاکید کرد و افزود:
مهم ترین کمک به این بانوان ؛آموزش و آگاهی سازی آنان از حقوق خود و تسهیل آموزش به آنان و فرزندانشان است .

دکتر فاضلی در ادامه تاکید کرد:راه اندازی بازارچه های دائمی برای فروش آثار صنایع دستی و غذایی یک برنامه ی مهم و راهبردی برای دفتر بانوان و خانواده ی استانداری است که انشالله در ماه های آتی این مهم پیگیری و به مرحله اجرا در خواهد آمد.
گفتنی است این پایگاه به طور رایگان خدمات حقوقی، قضایی، انتظامی، بهداشتی، مشورتی و مددکاری را به بانوان آسیب دیده و بدسرپرست حاشیه شهر ارایه می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار