در دیدار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان و نماینده مردم سراوان طرح شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در دیدار با نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی رونمایی از کارتخوان های جدید کارت هوشمند سوخت را گامی موثر جهت کنترل قاچاق سوخت خواند.
کد خبر: ۶۲۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱ 18 June 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان کورش بالادست در این دیدار معضل قاچاق سوخت را یکی از مشکلات اصلی مناطق مرزی برشمرد و گفت: در سیستان و بلوچستان بدلیل گستردگی مرزها ی مشترک با کشورهای همجوار مسئله قاچاق سوخت بیشتر از سایر نقاط کشور به چشم می خورد و این موضوع علاوه بر هدر رفتن سرمایه های ملی مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زیادی برای مردم به همراه دارد و مانع از ارائه خدمات مطلوب به آنان می شود.
مدیر منطقه زاهدان رونمایی از کارتخوان های جدید جایگاه های عرضه سوخت با قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند اختصاصی خودرو و پرداخت مستقیم وجه را که اجرای اولیه آن در چند استان منتخب کشور آغاز شده است، اقدامی موثر در راستای جلوگیری از سوختگیری کارت های مهاجر در جایگاه های مناطق مرزی و کاهش قاچاق سوخت عنوان نمود.
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک عید سعید فطر به مدیر منطقه زاهدان، از اقدامات موثر منطقه در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت و تلاش و کوشش انجام شده در راستای سوخت‌رسانی مناسب و مطلوب، قدردانی نمود.
درازهی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات اجرای طرح کدینگ کارت های سوخت شهرستان سراوان، خواستار رفع کدینگ کارت های هوشمند خودروهای پلاک سراوان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار