ابراز رضایت از عملکرد انجمن کوتاه قامتان استان
کد خبر: ۶۲۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 18 June 2018

تابناک : محبوبه ابراهیم خانی رئیس انجمن کوتاه قامتان کشور پس از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان طی یادداشتی از مسئولین استانی به جهت حمایت از کوتاه قامتان استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد

به گزارش تابناک از زابل دراین بیانیه آمده است :

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است
وبه شکر اندرش مزید نعمت. …..
ازدست زبان که بر آید که از عهده ی شکرش به در آید
اینجانب محبوبه ابراهیم خانی رئیس انجمن کوتاه قامتان بلند همت ، صمیمانه از مقامات مسئولین استان سیستان و بلوچستان ، استاندار محترم ، مدیرکل محترم بهزیستی ، نماینده محترم شورای اسلامی شهر زاهدان ،  مدیر کل صدا و سیمای استان ، ریاست محترم شورای اسلامی شهر زاهدان،  مدیر کل  آستان قدس رضوی در استان ، معاون سیاسی واجتماعی استانداری ، مدیرکل محترم مسئول محترم سازمانهای مردم نهاد ، برای مهربانی مهرگسترانه ومهمات نوازی تقدیر تشکر مینمایم.

لازم بذکر است مدیر انجمن کوتاه قامتان کشور هفته گذشته سفری چند روزه به استان داشت و علاوه بر دیدار با مقامات استانی از جمله دیدار و گفتگو با سراوانی مدیرکل بهزیستی استان ، ، مدیرکل صدا و سیمای استان ، اعضای شورای شهر زاهدان ، دکتر خدایار مدیر دفتر نمایندگی استان قدس در سیستان و بلوچستان ، مدیرکل امور اجتماعی و امور سیاسی استانداری ، با کوتاه قامتان استان هم دیدار و گفتگو داشت و از نزدیک با مشکلات آنان نزدیک شد.
وی همچنین به تماشای دیدار فوتسال تیم کوتاه قامتان و پیشکسوتان نیز رفت

در پایان باید ذکر شود چند ماه است که انجمن کوتاه قامتان استان با مدیریت سرکار خانم نادری جاوید شروع بکار کرده است و دراین مدت خدمات شایانی داشته است که جای تقدیر وتشکر دارد. مدیر انجمن کوتاه قامتان کشور و هیات همراه نیز از زحمات این بانو تقدیر و تشکر کردند.

 

منبع : تنگه احد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سیمین اکاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
با سلام و احترام

من دانشجوی ارشد مشاوره توانبخشی هستم و در زمینه مشکلات و آسیب های اجتماعی کوتاه قامتان تحقیق میکنم
میخواستم بدونم چطور میتونم از نزدیک با اعضای انجمن آشنا بشم و در راستای خدمات توانبخشی مورد نیاز این قشر صحبت و همکاری کنم .
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ ها
خادمی از زابل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
تلفن زیر مربوط به دفتر این موسسه در یوسف اباد تهران است:
۸۸۷۲۰۳۴۰
همچنین اگر تلفن یا راه تماس دیگری باشد، موبایل رئیس انجمن را برایتان ارسال می کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار