کارشناس سنجش مدیریت آموزش و پرورش لارستان به تشریح جزئیات آزمون سراسری ۹۷ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 23 June 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:امین معتمد ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: کنکور سراسری سال ۹۷ در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ در ۸ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی تعیین شده پاسخ دهند.

به گفته معتمد، آزمون سراسری سال ۹۷ برای هر یک از گروه‌های پنج‌گانه آزمایشی در یک مرحله برگزار می‌شود و داوطلبان در یک جلسه به سئوالات عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی انتخابی پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: آزمون عمومی و اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه هفتم، آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنج‌شنبه هفتم، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه هشتم و آزمون گروه‌های زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه هشتم برگزار می‌شود.

کارشناس سنجش مدیریت آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه در شهرستان لارستان در مجموع ۱۸۰۰داوطلب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۴۶ داوطلب در گروه ریاضی و فنی، ۹۱۰ داوطلب در گروه تجربی، ۳۴۰ داوطلب در گروه انسانی، ۱۲۳ در گروه هنر و ۲۱۵ داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت دارند.

کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ از روز یکشنبه سوم تیر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ششم همین ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

نتیجه اولیه آزمون هم به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۹۹ هزار و ۳۱۳ نفر زن و ۴۱۲ هزار و ۵۱۲ نفر مرد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار