کد خبر: ۶۲۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲ 07 July 2018

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفت و گو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تجمیع شناسنامه و کارت ملی گفت: هنوز هیچ اتفاقی در زمینه تجمیع شناسنامه و کارت ملی صورت نگرفته و مشخص نیست که اجرای این طرح چه زمانی تحقق پیدا کند.

سیف الله ابوترابی با اشاره به آخرین آمار‌های مربوط به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی، افزود: تاکنون بیش از ۴۴ میلیون نفر نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند و به همین میزان تکمیل ثبت نام انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این تاکنون قریب به ۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت هوشمند ملی برای متقاضیان صادر شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور یادآور شد: براساس آمار‌ها، ۳۰ درصد جمعیت کشور هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم تا پایان سال جاری این تعداد نیز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های سیار صدور کارت هوشمند ملی، توضیح داد: در سطح کشور بالغ بر ۱۵۰۰ ایستگاه سیار صدور کارت هوشمند ملی فعالیت دارند که بنا به درخواست نهادها، موسسات و ادارات در جهت کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان در هر مکانی که درخواست داده شود، این ایستگاه‌ها راه اندازی و مستقر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار