کد خبر: ۶۲۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 02 July 2018

فرماندار شهرستان خاش گفت: همکاری های بین بخشی برای ارتقای شاخص های خدمات ضروری است .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، حمیدالدین یوسفی در نشست اعضای کار گروه سلامت و امنیت غذایی خاش با گرامی داشت مناسبتهای هفته و تشکر از برگزار کنندگان کنکور و تبریک به مناسبت روز صنعت افزود: داشتن یک تقویم و برنامه مدون و اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از مشکلات و مقابله با شرایط بحرانی دارای اهمیت ویژه ای است .

وی اظهار داشت: شاخص های خدمات حوزه سلامت باید ارتقاء یابد و کمبودها و نیاز ها باید رفع شوند و فاصله ها تا رسیدن به استاندارد کمتر بشود و شایسته نیست در شهرستان 200 هزار نفری خاش یک تخت بیمارستانی به ازای 2000 نفر وجود داشته باشد .

یوسفی ادامه داد: نگاههای عدالت محور باید از قبل وجود می داشت و تبعیض ها رفع می شد که نیازهای جامعه ما بر آورده می گردید .

وی بیان کرد: استفاده از توان خیران و داشتن بانک اطلاعاتی جامع می تواند به کاهش پیدا کردن مشکلات کمک کند .

فرماندار خاش تصریح کرد: برنامه ریزی و پیش بینی ساخت دانشگاه و بیمارستان و غیره در ورودی شهر و جانمایی بناها و مکانهای خدمات عمومی باید متناسب با کار کارشناسی شده و نگاه بلند و آینده نگری و همراه با مطالعه میدانی و رعایت مسائل زیست محیطی باشد .

وی اظهار داشت: ایجاد مجموعه شهرک کارگاهی و فراهم کردن زیرساخت ها باید مورد توجه باشد .

یوسفی گفت: بالا بردن شاخص های رضایتمندی مردم و وقت گذاشتن برای ارباب رجوع و تشکیل جلسات در خارج از زمان اداری در دستور کار دستگاهها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار